Har inte haft tid att skriva...

Har varit upptagen rätt mkt här på sista dagarna.

Söndag: Då vaknade jag klockan 06.40 och skulle upp o fixa, sen vid tion över sju ökte vi t skara sommarland. Vi kom ditt runt tio o började äta frukost, sen vid tio när de öppna gick vi in, de var lungt i början med sen kom de mer o mer folk. Efter fyra timmar i badlandet spendera vi resten av dagen vid karusellerna.  Vi åkte nästan alla karuseller, sen när vi skulle köpa sockervad körde mamma o pappa ett lyckohjul o vann malaco. Efter det åkte vi mer karuseller o vid sju tiden stänge de o vi gick t lägenheten, där åt vi o några timmar senare sov

Måndag:Vi gick upp vid nio, ida o jag vi sprang t ingången o stod i kö. Efter ett lång väntan öppna dom. Vi börja med vattenlandet igen, åkte nästan allting o så. Sen vid tolv tiden gick vi t karusellerna åkte lite o köpte godis, sen åkte vi hem

Tisdag: Var hemma o kolla på film o sen vart de film hos ellen ett tag. Senare var jag med Anna o Tanja. Vi drog t ICA ett tag sen runt lite.

Onsdag-Fredag: Vakna vid elva o gick upp, då fick jag reda på att jag skulle på camping. Vi packa o åkte med grannarna vid tre. Vi kom ditt vid fyra o packar ur o så där, sen gick vi o bada. Vid nio tiden åt vi o sen kubb. Mitt lag förlore haha. Sen somna rätt tidigt. På torsadagen skulle vi fiska men det regna, så fick vänta rätt länge... Det klarna upp o vi gick o fiska. FIck ingen napp, så vi gick hem o gjorde pinnbröd. Senare gick vi o bada. Det var iskallt i luften, men varmt i vattnet, men Zeke (grannarnas hund) bada som bara den. Han jagade ankor o fiskar :)
Sen hem o äta,vi spelade kort o vid ett sov ja. Vakna i morse av mamma som hade börjat städa, så ja hjälpte t att städa hela stugan, sen vid halv tolv åkte vi hem

Så har mina sista dagar varit (bilder kanske kommer) 

Byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0